2013. október 20., vasárnap

Ez bizony elgondolkodtató

Komolyan elgondolkodtam azon, hogy régóta shea vajat, kakaóvajat, és egyéb fincsi növényi olajat, vajakat használok bőrápolásra. Nagyon szeretem a természetes anyagokat, kozmetikumokat, a magam által készített krémeket, méreganyagok nélkül. Ugyanakkor szintén nagyon szeretem a sminkeket, sminkcuccokat. Igen ám, de ha természetes anyagokkal kenem a bőrömet, valóban jót teszek, ha utána méreganyagokkal teli dekor kozmetikumokkal sminkelem ki magam???
Hát nem!
Szeretem a kozmetikum készítés fílingjét, a folyamatot, a készítés közben terjengő illatokat, az elkészült krémeket. Lehet ugyan kapni bio, és natúr dekor kozmetikumokat, de mivel szeretem a kevergetést, elhatároztam, hogy sminkcuccokat is magam fogom készíteni!
Téged is érdekel?
Csatlakozz!

Nincsenek megjegyzések: